Som un grup, fem un equip!

Entenem el treball per projectes com un repte compartit en el qual cadascú n’és una peça clau i entre tots el fem créixer, per aquest motiu la majoria d’activitats es plantegen per a ser treballades i tractades en grup.

Com ja hem dit en algun punt anterior encara estem en una fase en què plantegem situacions similars a tots els alumnes, tot i que treballant en equips més petits permet que cadascú faci el seu propi camí en col·laboració amb els altres, per tant és important tenir calr que s’està fent i per a què.

Així que oferim als alumnes un acompanyament (a partir de plans d’equip) en la seva planificació, en el repartiment de tasques i rols dins el grup… Aquestes eines permeten als nens i nenes organitzar-se i autoregular la seva tasca així com als metres observar  el procés dels diferents grups.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *