INICIEM LA BOTIGA DE JOGUINES

Ens tornem a retrobar després del període de vacances de Nadal. Durant aquest dies han arribat moltes joguines a casa i la mostra d’això és que els nens/es de P5 les han anat portant al llarg de la setmana per compartir-les amb els seus companys/es.

Tanta és l’expectació i les ganes de compartir-les, que hem pensat  començar un nou projecte al voltant d’aquestes. Una conversa entorn de les festes de Nadal i de les joguines, i ens ha conduït  a concretar què volíem muntar una BOTIGA DE JOGUINES.

El projecte  ha  estat molt interessant. Ens ha obert un ampli ventall d’oportunitats per treballar:

  • El llenguatge matemàtic,  comptatge i descomposició dels cèntims d’€, pagar i donar canvi, càlcul de  preus,  mesures amb pams, peus i cinta mètrica, aproximacions,  dibuix d’un plànol i interpretació.
  •  Llenguatge oral i escrit, escrivim cartells, catàlegs, etiquetes, nom botiga,  un eslògan…,  i fem lectura de rètols, etiquetes,… la llengua oral (vocabulari adequat, formalismes,…).

Una vegada presa la decisió ens posem en marxa per organitzar-nos i tirar el nostre projecte endavant…fem pluja d’idees  i identifiquem tot el que necessitem per començar a  muntar la nostra botiga i allà sorgeixen moltes coses:

  • Necessitem prestatgeries
  • I un lloc on emplaçar-la
  • Necessitem joguines
  • I preus,…

La conversa va fent el seu fruït i finalment ens adonem que per poder muntar una botiga cal que ens repartim la feina. Definim els diferents equips de treball i ens distribuïm.

  • Construcció i muntatge (arquitectes, fusters i reposadors)
  • Disseny gràfic (escriptors, informàtics, publicistes, dissenyadors i fotògrafs)
  • Tresorers (economistes i banquers)
  • La festa d’inauguració (economistes, publicista, dissenyador, informàtic i escriptor).

Quan acabem de muntar la nostra botiga volem convidar a les famílies a la GRAN INAUGURACIÓ, per poder gaudir tots junts del treball fet i après.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *