I PER ACABAR…

La nostra proposta inicial per tancar la unitat integrada de la nutrició va ser fer un mural que recollís totes aquelles dades i curiositats que descobrissin els alumnes durant el treball realitzat per tal de mostrar-ho a la resta de cursos des de la cartellera del passadís.

Algunes curiositats podrien ser sobre els òrgans dels diferents aparells com per exemple la mida de l’intestí, la capacitat de la bufeta de l’orina, el nombre de dents, la llargada dels vasos sanguinis, el pes del cor…d’altres podrien ser sobre com tenir-ne cura…

Finalment, i tot i que la proposta era viable, no es va dur a terme per falta de temps. Ja teníem la informació però calia fer el muntatge amb les imatges, les dades…i no va ser possible.

D’altra banda, en acabar cadascun dels aparells es va fer una activitat final com per exemple, amb l’aparell respiratori vam fer un model d’aparell respiratori amb ampolles, globus i guants de làtex que va permetre als alumnes entendre millor el funcionament.

També amb l’aparell digestiu es va fer una activitat final d’exposició oral per grups de treballs amb algun suport com ara power point, murals, treballs plàstics

Al final de la unitat també es va fer un recull d’evidències i d’activitats realitzades durant tot el procés en un portafoli.

Un cop acabada i posada en pràctica la unitat se’ns van ocórrer altres idees. Altres mestres també ens van fer més suggerències molt interessants i, per això, creiem en la necessitat d’adaptar i revisar la unitat realitzada ara que ja podem valorar el que ha anat bé i el que es pot millorar.

bty

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *