TREBALLEM EN EQUIP!!

En aquesta Unitat integrada sobre la nutrició, hem treballat amb dues classes de 26 alumnes; a cada classe,  hem fet 4 grups de treball cooperatiu i 2 grups de 5. A l’hora de realitzar els grups hem tingut present que fossin heterogenis però  equilibrats.

S’han repartit els rols dels diferents membres del grup:

  • Coordinador
  • Supervisor
  • Portaveu
  • Secretari

Cada grup ha hagut de plantejar-se quins eren els seus objectius d’equip, els compromisos personals així com el rol que tindria cada membre de l’equip.

 

A l’hora de dissenyar les activitat ens hem basat tenint en compte el DUA ( Disseny Universal d’aprenentatges) proposa atendre a tot l’alumnat i crear dissenys flexibles. Afavoreix la igualtat de condicions de tot l’alumnat.

Depenen de tipus d’activitat s’han fet de forma individual, altres en parelles o bé en grups de treball.

Hem incorporat noves dinàmiques perquè els alumnes tinguessin un rol més actiu i fossin més autònoms en el seu aprenentatge proposant activitats que generen converses que ajuden a contrastar punts de vista per aprendre a negociar i arribar a acords. Hem realitzar diferents activitats, utilitzant o no  diferents eines digitals, experiment, portafoli…

En aquesta UDI hem integrat diferents àmbits: coneixement del medi natural i social, matemàtiques, plàstica, valors,  llengües i TIC.

Hem anat treballant tots els aparells que intervenen en el procés de la digestió i donant-li molta importància a la piràmide alimentaria, una alimentació equilibrada i la importància de l’esport i el descans.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *