En aquesta Unitat integrada sobre la nutrició, hem treballat amb dues classes de 26 alumnes; a cada classe, hem fet 4 grups de treball cooperatiu i 2 grups de 5. A l’hora de realitzar els grups hem tingut present que fossin heterogenis però equilibrats.
S’han repartit els rols dels diferents membres del grup:
- Coordinador
- Supervisor
- Portaveu
- Secretari

Cada grup ha hagut de plantejar-se quins eren els seus objectius d’equip, els compromisos personals així com el rol que tindria cada membre de l’equip.
A l’hora de dissenyar les activitat ens hem basat tenint en compte el DUA ( Disseny Universal d’aprenentatges) proposa atendre a tot l’alumnat i crear dissenys flexibles. Afavoreix la igualtat de condicions de tot l’alumnat.
Depenen de tipus d’activitat s’han fet de forma individual, altres en parelles o bé en grups de treball.
Hem incorporat noves dinàmiques perquè els alumnes tinguessin un rol més actiu i fossin més autònoms en el seu aprenentatge proposant activitats que generen converses que ajuden a contrastar punts de vista per aprendre a negociar i arribar a acords. Hem realitzar diferents activitats, utilitzant o no diferents eines digitals, experiment, portafoli…
En aquesta UDI hem integrat diferents àmbits: coneixement del medi natural i social, matemàtiques, plàstica, valors, llengües i TIC.
Hem anat treballant tots els aparells que intervenen en el procés de la digestió i donant-li molta importància a la piràmide alimentaria, una alimentació equilibrada i la importància de l’esport i el descans.
