Aquest projecte s’avalua mitjançant el quadern d’aprenentatge i la presentació oral. En el quadern d’aprenentatge, l’alumnat intervé en la seva avaluació, ja que especifica individualment, a cada sessió, què ha après, com ha treballat cooperativament amb el grup i s’autoavalua.
A més a més, el professorat també avalua el projecte durant la setmana (observació dels grups cooperatius) i durant la presentació oral dels productes finals. En aquesta presentació oral, l’alumnat explica què ha fet durant el projecte, presenta els seus productes finals i comparteix les seves conclusions i reflexions finals. La presentació oral és en grup cooperatiu. L’instrument utilitzat per avaluar la presentació oral és una rúbrica. Els indicadors de la rúbrica estan relacionats amb els objectius d’aprenentatge que vam acordar treballar durant aquest projecte:
- Adquirir estratègies de treball coooperatiu per fomentar el respecte, desenvolupar les habilitats socials les habilitats socials i incrementar els rendiments de tots els alumnes.
- Interpretar el context actual a partir de l’anàlisi històrica, per fer propostes de futur raonades.
- Ser capaços d’elaborar una campanya divulgativa que reculli les propostes de millora per tal de viure en una ciutat sostenible.