“Com es deu dissenyar un parc d’atraccions?”

S’inicia la unitat preguntant a l’alumnat: “Com es deu dissenyar un parc d’atraccions?” per fomentar el seu interès i la motivació.  Aquesta pregunta mostra quin serà el fil conductor de la unitat: dissenyar un parc d’atraccions sobre l’Edat Moderna. 

A partir de l’encàrrec de dissenyar el parc d’atraccions mitjançant grups cooperatius cada grup haurà de plantejar-se quina informació històrica sobre l’època necessita tenir partint d’uns requisits mínims presentats pels mestres. A més, per la correcta elaboració del producte final és indispensable que relacionin significativament els diferents continguts.  D’aquesta manera l’alumnat s’involucra en el projecte i aquest parteix dels interessos de cada grup. A més, el projecte parteix d’un tema proper a l’alumnat com són els parcs d’atraccions, d’aquesta manera es fomenta el seu interès i motivació. 

Els continguts de les diferents àrees que integren el projecte es presenten de manera conjunta per a l’elaboració del producte final. Concretament en el projecte s’hi integren les àrees de Llengua Catalana, Coneixement del Medi Social i Plàstica. També cal destacar el treball de la competència digital, la d’aprendre a aprendre i la d’iniciativa personal i emprenedoria.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *