Àmbit, dimensions i competències que s’avaluen

 

ÀMBIT DE CONEIXEMENT DE MEDI

 

DIMENSIÓ MÓN ACTUAL DIMENSIÓ TECNOLOGIA I VIDA QUOTIDIANA DIMENSIÓ CIUTADANIA
COMPETÈNCIA 1   Plantejar-se preguntes sobre el medi, utilitzar estratègies de cerca de dades i analitzar resultats per trobar respostes. COMPETÈNCIA 9

Utilitzar materials de manera eficient amb coneixements científics i criteris tecnològics, per resoldre situacions quotidianes.

 

COMPETÈNCIA 12

Participar en la vida col·lectiva a partir de valors democràtics, per millorar la convivència i per afavorir un entorn més just i solidari.

 

AVALUACIÓ DEL PROJECTE DE LA ROBÒTICA : TIPUS D’AVALUACIÓ

 

Es porta a terme una avaluació formadora (alumnes) i formativa (mestra), on es té en compte tot el procés d’ensenyament-aprenentatge de forma contínua i significativa, a partir de la recollida de dades de les diferents activitats realitzades.

  • Els alumnes són conscients del seu procés d’aprenentatge i es van autoregulant per portar a terme les activitats amb els criteris a tenir en compte per realitzar-les correctament.
  • Els alumnes porten a terme, per valorar la COMPETÈNCIA 9, una autoavaluació, en activitats de corregir les seves pròpies com la de buscar informació amb les tabletes i ordinadors.
  • Els alumnes també porten a terme, per valorar la COMPETÈNCIA 12, una autoregulació i autoavaluació per realitzar els murals, distribuir informació i valorar la seva exposició, a partir de rúbriques.
  • Els alumnes porten a terme una coavaluació quan formen part de valorar les altres exposicions.
  • La mestra valora el grau d’assoliment de les activitats de visualització de vídeos de robots, del què han après de la robòtica i de com han treballat en grup.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *