Arribem al final. És l’hora de concloure i exposar els resultats i compartir tot allò que hem après.
Els alumnes fan per grups un guió amb la informació del seu transport inventat i s’han preparat com exposar-ho davant la resta de companys i companyes de l’aula. Estaven molt il·lusionats amb la seva creació i fins i tot havien elaborat un bitllet per fer servir el transport acordant entre tots i totes el preu públic.
Posteriorment a l’exposició a la resta de grups, els nens i nenes de primer van anar a la classe de P5 ja que en aquest grup havien engegat un projecte sobre la cura del planeta o medi ambient mitjançant el personatge de la Kirima (una foca que fa un viatge al voltant del món per buscar una solució al problema de desglaç del seu hàbitat i els alumnes l’ajuden en aquest camí aportant solucions).
L’alumnat de primer ha compartit la informació sobre el seu transport ecològic i com aquest contribueix a la cura del nostre planeta.
També cada alumne ha confegit el seu llibre d’aprenentatge on ha pogut reflectir el seu treball.