Implementació

En aquest projecte amb el grup s’han decidit moltes actuacions fent que l’alumne sigui  el protagonista del seu aprenentatge. De l’ús dels transports s’ha anat buscant la informació sobre els tipus de transport i la seva relació amb el medi ambient. Han consultat llibres d’informació i han visionat alguns vídeos ampliant el seu coneixement, per després traslladar aquesta informació al seu disseny de transport ecològic.

La mestra ha anat guiant les seves converses perquè l’alumnat pogués crear coneixement a partir de la informació que havien trobat i les seves vivències. D’una banda estava la reflexió sobre la importància del medi ambient i de com alguns transports contaminaven més que altres i la importància que els poguessin fer servir més d’una persona (transport públic).

Abans de fer el disseny en grups calia establir conjuntament uns criteris sobre com havia de ser el transport que havien d’inventar. Amb l’acompanyament de la mestra ho van poder fer i tenien molt clar com havia de ser (terrestre, marítim o aeri), si seria individual o col.lectiu i com es mouria pensant un tipus d’energia ecològica.

L’alumnat ha anat confegint un llibre d’aprenentatge on recollir aquelles evidències del que ha treballat. Han anat organitzant les diferents mostres d’activitats que havien fet ja sigui en full o fotografies distribuint-les i afegint alguns comentaris. Hem valorat molt positiu com ho han anat resolent autònomament i veient que tenien molt present l’itinerari que havíem seguit així com les activitats realitzades.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *