Pels alumnes aquest treball ha estat un repte ja que el concepte de matèria, i concretament l’aire, és abstracte. Mitjançant el mètode científic els alumnes han pogut experimentar i arribar fer hipòtesis, per comprovar la pregunta inicial: “L’aire és matèria?”. Els nens i nenes realitzant diferents experiments de laboratori, són capaços de contestar les diferents hipòtesis plantejades.
Com a projecte ha estat molt motivador perquè van poder engrescar-se i plantejar-se altres qüestions (com els canvis d’estat de la matèria, treball dels àtoms i mol.lècules,…) que van anar sorgint durant el procés.
Els resultats d’aquest projecte han quedat recollits al blog de l’escola i al twitter per poder fer arribar a tots els alumnes i les seves famílies com realitzem el treball per projectes, com a una eina de treball dins de les nostres noves metodologies.

