Gairebé totes les sessions del projecte han seguit una mateixa estructura:
Fèiem un petit recordatori d’allò que havíem après a la sessió anterior.
Segons el tema o la incògnita a resoldre aquell dia, el nen o la nena encarregada exposava a la resta de la classe la informació que havia trobat a casa. La mestra complementava l’explicació feta amb un vídeo aproximadament amb una durada de cinc minuts. Després es passava a completar el dossier, que recollia totes les preguntes que ens havíem plantejat, i el que anàvem aprenent i descobrint. Aquest dossier formava part del producte final del nostre projecte.
Acabàvem sempre la sessió del dia debatin a nivell de gran grup el que havíem escoltat, vist i après.
La darrera sessió del projecte va estar dedicada a recollir tot el que havíem après, escrivint-lo a la pissarra.
La valoració ha estat positiva ja que ens ha permès que els nens i les nenes s’expressessin de manera individual, en gran grup i en petit grup; realitzant activitats o tasques que requereixen un treball cooperatiu.
De cara al curs vinent, caldria treballar més l’agrupament de treball cooperatiu, assignant càrrecs fixes a cada membre del grup, per exemple: portaveu, secretari, coordinador, responsable de material…


