Metodologia 3

A través de la SITE, l’alumnat accedia a totes les activitats que havien de fer. Les activitats eren guiades, però es facilitava que els grups poguessin plantejar ampliacions i millores a les activitats proposades.

Es va contactar amb biòlegs especialistes en la classificació dels ocells i en l’elaboració de caixes-niu que el propi alumnat va construir.

Algunes activitats es van realitzar en el propi parc:

    • Recorregut pel parc amb un expert per observar i identificar les diferents aus, el seu hàbitat i escoltar els sons.
    • Sortida al parc per aprendre com es penja una caixa niu en un arbre per afavorir-ne la habitabilitat.

Altres activitats van ser:

    • Recollida de les aus observades en la pàgina web ornitho.cat
    • Construcció d’una caixa-niu
    • Elaboració d’una base d’orientació per fer la fitxa descriptiva científica de tots els ocells observats al parc

En el moment d’iniciar el projecte s’informava l’alumnat de les matèries que estaven implicades en l’elaboració del projecte:

    • Biologia
    • Matemàtiques
    • Tecnologia
    • Visual i plàstica
    • Llengua catalana, castellana i anglesa
    • Ciències socials
    • Competència digital
    • Competència personal i social

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *