Es va generar un Google Sites on està penjada tota la informació del projecte i on els alumnes tenen tota la informació necessària per fer el projecte, recursos, llocs de lliurament,…. L’enllaç és aquest:
https://sites.google.com/xtec.cat/lavidaesunconte
A cada equip se li va donar un dossier d’equip, tot i que poden accedir a ell des del sites.
L’organització de les tasques pels alumnes al llarg dels dies: Document
L’organització i planificació pels docents durant la setmana va ser:
| Dilluns 8 d’abril de 2019 | Dimarts 9 d’abril | Dimecres 10 d’abril | Dijous 11 d’abril | Divendres 12 d’abril | |
| 8:30-10:30 | 1) Comunicació dels grups de treball.
2) Visualització del Videoencàrrec Realitzar conversa exploratòria per a extreure el objectius del projecte: ● REDACCIÓ I IL·LUSTRACIÓ D’UN CONTE ● REPRESENTACIÓ DEL CONTE ● GRAVACIÓ DE LA REPRESENTACIÓ ● CREACIÓ DEL PÒSTER PUBLICITARI 3) Lliurament del quadern. – Fer referència a les rúbriques per saber què s’avaluarà. – Explicació dels rols i distribució dels rols al dossier. -Comentar amb els alumnes el cronograma del quadern. |
1) Estudi dels éssers vius i el seu hàbitat. Els alumnes han de informar-se dels éssers vius que han d’aparèixer al conte i dels seus hàbitats a través dels recursos del Google sites. Llavors ho han de passar al quadern de l’equip. (p.8)
2) Creació i descripció del personatges i dels ambients en castellà en el quadern. (p.21)
3) Creació de la història (pluja d’idees).
|
1) Lliurament del conte escrit a mà.
Dinàmica post-its per suggerir propostes de millora. S’utilitza la rúbrica. (1a h.)
2) Reescriptura del conte.
3) Escriptura del guió de la representació del conte. (p.12) |
1) Estudi del guió.
2) Enregistrament del vídeo. |
ASSAIG de la representació de contes davant dels companys/es i d’espais (decoració, disfresses…).
|
| 10:50-12:50 | 1) Realització d’un joc de pistes per a trobar les condicions del conte. (P.5)
Condicions: ● Nom d’un protagonista. ● Edat d’un protagonista. ● Ésser viu que ha d’aparèixer al conte. ● Cita literària que ha d’aparèixer al conte. 2) Dinàmica de pensament. (P.7) |
1) Escriptura de l’esbós del conte al quadern de l’equip. (p.9)
2) Planejar il·lustració del conte (p.11) 3) Pensar idees de la representació, attrezzo. * Sessió expressió corporal (Professorat d’Educació Física passa per les aules).
|
Assaig de la representació. | 1) Edició del vídeo.
2) Lliurament del vídeo: tasca moodle.
3) Redacció i il·lustració final del conte. |
REPRESENTACIÓ dels contes l’avaluació per part del professorat i coavaluació de l’alumnat.
*L’alumnat votarà els grups que més els hi ha agradat (sortirà un grup premiat de cada aula). |
| PATI (11:50-13:05) | |||||
| 13:05-15:05 | 1) Visualització de dos contes i anàlisi de l’estructura. (p.8)
Individual→ parella→ grup→ grup classe
2) Diari de Treball (p.18) |
1) Creació de materials per a la representació del conte.
2) Creació d’una proposta de cartell del conte. 3) Diari de Treball (p.18) 4) Auto i coavaluació. |
1)Fabricació de l’attrezzo.
2)Il·lustració del conte escrit. 3)Lliurament del conte escrit a ordinador: tasca moodle. 4) Diari de Treball. (p.19) |
1) Preparació de l’espectacle de contes.
2) Diari de Treball (p.19) 3) Auto i coavaluació. |
LLIURAMENT DE PREMIS a cada grup (al més original, al personatge més tendre…).
Horari reduït (Acabem 14 h). |
Making off del projecte:



