A continuació inclouem les rúbriques que vam utilitzar per a avaluar el projecte:
RÚBRICA D’ AVALUACIÓ: TREBALL EN EQUIP
| Expert
(2 punts) |
Avançat
(1,5 punts) |
Aprenent
(1 punts) |
Novell
(0,5 punts) |
|
| Actitud
Responsabilitat |
Hem treballat, ens hem ajudat i hem acabat la feina en el temps acordat. Tothom ha fet la seva part de feina. | Cadascú ha fet la feina però amb poca constància. Hem sigut força puntuals en acabar la feina | Ens ha costat que tots estiguéssim treballant. Ens ha faltat constància i puntualitat | Hem estat molt poc constants en el treball |
| Organització | Ens hem organitzat sols i hem solucionat els problemes de forma autònoma | Ens hem organitzat sols però en ocasions ha intervingut la professora | Ha estat necessària l’ajuda de la professora per organitzar-no. | No ens hem organitzat |
| Col·laboració | Tots hem col·laborat activament en el treball | Hi ha hagut membres del grup que de vegades no han fet la feina que els tocava | Hi ha hagut membres que no han fet la feina que els tocava | No hem col·laborat |
| Assoliment objectius | Hem assolit amb èxit tots els objectius que ens havíem proposat com a grup | Hem assolit força bé els objectius proposats com a grup | Hem assolit algun dels objectius proposats | No hem assolit cap dels objectius proposats com equip. |
| Realització de les tasques | Hem dut a terme totes les tasques que havíem de fer en el projecte | Hem realitzat força bé les tasques planificades a l’inici del projecte | Hi ha alguna tasca que no hem pogut dur a terme o que no hem realitzat gaire bé | No hem dut a terme gaire bé les tasques proposades |
| PUNTS | ||||
| TOTAL |
RÚBRICA D’ AVALUACIÓ: CONTE ESCRIT
| Expert
(2 punts) |
Avançat
(1,5 punts) |
Aprenent
(1 punts) |
Novell
(0,5 punts) |
|
| Adequació, Coherència i Cohesió | El text respon adequadament al tema demanat. Les idees es desenvolupen de manera ordenada i amb una certa complexitat. No hi ha repetició d’idees ni informació irrellevant. El text està distribuït correctament en paràgrafs. Hi ha un ús divers i variat de connectors. S’admet 1 errada de puntuació | El text respon força al tema demanat. Les idees es desenvolupen de manera ordenada però molt senzillament. No hi ha repeticions però sí alguna informació irrellevant. El text conté algun error en la distribució de paràgrafs. El text conté alguns connectors però el seu ús és pobre i repetitiu. N’hi ha 2-3 errades de puntuació. | El text respon aproximadament al tema demanat. Les idees es desenvolupen de manera poc ordenada. Hi ha alguna repetició i informació irrellevant. El text conté algun error en la distribució de paràgrafs. Presència d’alguns connectors però el seu ús és pobre i repetitiu. N’hi ha 4-5 errades de puntuació. | El text no respon adequadament al
tema demanat. Les idees costen de seguir. Hi ha moltes repeticions i inclou informació irrellevant. El text no està organitzat en paràgrafs. Manquen correctors i n’hi ha més de 6 errades de puntuació. |
| Morfosintanxi | El text presenta estructures complexes. Hi ha 1-2 errors de construcció,
concordança, temps verbals, pronoms i/o interferències morfosintàctiques. |
El text presenta poques estructures complexes. Hi ha 3-4 errors de construcció,
concordança, temps verbals, pronoms i/o interferències morfosintàctiques. |
El text presenta sobretot estructures simples (coordinació).Hi ha 5-6 errors de construcció,
concordança, temps verbals, pronoms i/o interferències morfosintàctiques. |
El text presenta estructures molt simples. Hi ha més de 7 errades de construcció, concordança, temps verbals, pronoms i/o interferències sintàctiques. |
| Lèxic | El text està escrit amb propietat. El vocabulari és adequat,
precís i variat. El text no conté interferències amb altres sistemes lingüístics. S’admet un error lèxic. |
El text està escrit amb un vocabulari adequat però amb repeticions. Conté alguna interferència amb altres sistemes lingüístics. S’admeten 2-3 errors lèxics. | El text està escrit amb un vocabulari variat però poc precís i repetitiu. Conté alguna interferència amb altres sistemes lingüístics. S’admeten 4-5 errors lèxics. | El text està escrit amb un vocabulari pobre, poc precís i repetitiu. Conté moltes interferències amb altres sistemes lingüístics. Presenta més de 6 errors lèxics. |
| Ortografia | El text presenta 1 falta d’ortografia. | El text presenta 2-5 faltes d’ortografia. | El text presenta 7- 10 faltes d’ortografia. | El text presenta més de 10 faltes d’ortografia. |
| Presentació | Presentació acurada. Mida de la lletra adequada. Marges ben distribuïts. | Presentació acurada. Mida de la lletra massa gran o petita. Marges ben distribuïts. | Presentació poc acurada. Mida de la lletra massa gran o petita. Marges ben distribuïts. | Presentació poc acurada. Mida de la lletra massa gran o petita. No hi ha marges. |
| PUNTS | ||||
| TOTAL: |
RÚBRICA D’AVALUACIÓ: REPRESENTACIÓ TEATRAL DEL CONTE
| EXPERT
(2,5 punts) |
AVANÇAT
(2 punts) |
BÀSIC
(1,5 punts) |
NOVELL
(1 punt) |
|
| EXPRESSIÓ ORAL | Expressió molt clara i utilitzen un to de veu fort amb diferents matisos de veu que caracteritzen el seu personatge cridant l’atenció del públic. | Representen cadascú clarament el personatge però els matisos de veu i el to de veu no és lineal.
En general va mantenir l’atenció del públic |
No es distingeixen tots els personatges que representen. L’expressió és plana, no utilitzen matisos de veu. Va mantenir poc l’atenció del públic. | No es distingeixen els personatges que representen, les veus sense matisos i els tons són molt baixos.
Van perdre l’atenció del públic |
| EXPRESSIÓ CORPORAL | Els personatges utilitzen adequadament l’espai del teatre. Es mouen i realitzen diferents gestos d’acord els seu personatge. | Els personatges utilitzen l’espai del teatre, es mouen però no són constants en els seus moviments. No mostren seguretat en la representació. | Els personatges no utilitzen tot l’espai. Es mouen poc i realitzen pocs gestos. | Els personatges no es mouen, ni realitzen gestos. Es queden permanentment en el mateix lloc. |
| DISTRIBUCIÓ DEL TEMPS | El temps s’ajusta
Al que s’havia previst, amb un final (10 minuts). |
Temps ajustat, final precipitat o allargat per falta de control del temps. | Excessivament llarg o insuficient per desenvolupar correctament el tema. | Dificultat per entendre la història a causa d’una mala distribució del temps. |
| ATREZZO, VESTUARI I DECORATS | S’han utilitzat i s’han introduït sempre en els moments adequats de la representació. | S’han utilitzat i s’han introduït sovint en els moments adequats de la representació. | S’han produït bastants desajustos durant la representació. | No s’han utilitzat o hi ha molts desajustos. |
| PUNTS: | ||||
| TOTAL: |
Finalment, es van repartir uns premis als millors contes. Aquí tenim una imatge del lliurament de premis:

