Què van ferels professors?
Els tutors durant el projecte van orientar sempre que va ser necessari i que feien un seguiment de l’elaboració de la feina.
Tot això es feia en tres etapes:
1a Etapa: Realització de les activitats del Quadern d’Equip, proposades per les
diferents matèries, i l’elaboració de les diverses creacions.
El professorat, al llarg dels dies del Projecte, anirà fent un seguiment de les activitats
dels alumnes i dels grups. D’aquest seguiment en sortirà una nota individual.
2a Etapa: Exposició oral i presentació de creacions.
De l’exposició oral feta per l’alumne i el seu grup davant de tots els equips en
sortiran dues notes: es qualificarà tot el grup amb una nota i, cada alumne, obtindrà
també una qualificació individual.
3a Etapa: Nota final
De les dues activitats anteriors, en sortirà una nota final individual.
Què van fer els alumnes?
Al final de cada activitat hi havia una graella que orientava sobre què s’avaluava a part de servir d’orientació per realitzar-la correctament.
A més, en finalitzar el dia valoraven la tasca que havien fet i també posaven nota a les
feines fetes pels companys d’equip. Això ho feien omplint la “diana avaluadora”
que hi havia al Quadern d’avaluació.
Cada dia, en finalitzar la sessió, s’avaluaven aquests 4 ítems:
– Puntualitat en fer la tasca acordada.
– Col·laboració amb els companys.
– Continguts treballats
– Respecte a companys, professorat i material.
En color blau el rendiment i comportament (autoavaluació) i
en color groc l’avaluació dels teus companys, de forma consensuada.
