Un congrés de zoologia (com ens vam organitzar)

Durant la setmana del projecte es treballa d’una manera diferent de l’habitual. L’alumnat és el protagonista de la feina i la informació arriba a través de fonts diferents de les habituals. És el moment d’expressar la creativitat i de treballar en equip, exposant i compartint idees.

Ens vam organitzar en grups de 5 persones, les quals es van repartir en els següents rols:

PORTAVEU: Parlo en nom de l’equip, em comunico amb el professor i amb altres equips, pregunto dubtes. Faig la presentació dels membres de l’equip i la introducció i les conclusions.

SECRETARI: Prenc nota i omplo documents. Mantinc ordenada la feina de  l’equip. Comprovo que tots porten material. Recordo les tasques pendents, realitzo una part específica del treball i explico aquesta part del treball al grup i a la resta de la classe.

SUPERVISOR: Controlo el temps, vigilo el nivell de soroll del grup. Reviso ordre i neteja a la zona de treball, realitzo una part específica del treball i explico aquesta part del treball al grup i a la resta de la classe.

COORDINADOR: Dirigeixo les activitats del grup, organitzo el repartiment de tasques, animo als membres del grup. Ajudo a resoldre conflictes, realitzo una part específica del treball i explico aquesta part del treball al grup i a la resta de la classe.

SUPLENT: Substitueixo, en cas de no assistir un company. Realitzo una part específica del treball i explico aquesta part del treball al grup i a la resta de la classe.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *