IMPLEMETACIÓ DEL PROJECTE

Tal com hem indicat en l’apartat “Planificació”, el grup triat per dur a terme aquest projectes és el grup flexible de 3r d’ESO, és a dir, un grup reduït per treballar les matèries instrumentals amb alumnat provinent de la SIEI i també altres alumnes amb diverses dificultats d’aprenentatge. 

No tot el professorat que ha participat en el projecte coneixia prèviament el grup. En aquest sentit, ens hem vist amb la necessitat d’anar readaptant els objectius i les activitats a la realitat de l’aula ja que de seguida ens vam adonar que la nostra expectativa era massa alta.

L’alumnat va començar molt motivat amb el disparador i les activitats inicials però a mesura que avançava el projecte aquesta motivació va fluctuar. Vam haver de retallar algunes hores del projecte degut a sortides que no havíem previst i el fet d’haver de treballar una mica a contrarellotge va generar un cert estrés i desmotivació. 

Pel que fa a l’equip docent, fins a l’inici de la implementació del projecte ens vam reunir presencialment. Un cop iniciat el projecte, la coordinació ha estat principalment telemàtica, a través dels documents compartits del Google Drive i de la comunicació via correu electrònic. 

L’eina fonamental de seguiment del projecte va ser el Diari d’aula on anàvem apuntant tot allò que succeïa a cadascuna de les sessions i on hi suggeríem l’inici de la següent sessió. Aquest document, juntament amb el de Seqüencia didàctica que hem adjuntat a l’apartat “Metodologia”, ens permetien a tot el professorat implicat en el projecte estar al dia de la seva implementació. 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *