Avaluació

L’avaluació ha estat global i continua, utilitzant algunes graelles d’observació on s’anotaven els ítems a avaluar, per exemple: el grau de participació, les aportacions, saber treballar en grup, respectar les aportacions dels altres…

No hem elaborat una prova específica per a valorar els aprenentatges assolits, hem utilitzat algunes de les activitats proposades als infants com a instrument d’avaluació.

L’autoavaluació dels alumnes va estar dividida en dues parts:

  1. La sessió dedicada al “Què hem après?”, que va permetre fer una valoració de tot el que havíem assolit i descobert durant el projecte.
  2. La graella d’autoavaluació, on cada infant és conscient de la seva manera de treballar i d’actuar durant el projecte. Els ítems que han de valorar no són de coneixements adquirits sinó d’actitud, participació… Alguns exemples serien:

“He participat i he fet aportacions sobre els diferents temes del projecte”

“He col·laborat i he ajudat als meus companys i companyes”

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *