A partir de la reflexió del curs anterior, en el qual les informacions aportades pels alumnes eren repetides i havia aspectes que no sortien, aquest curs es va decidir atorgar un pregunta concreta a cada alumne.
El nostre projecte, malgrat que forma part de l’àrea de Coneixement del Medi, l’hem treballat de manera interdisciplinar, globalitzant tots els aprenentatges.
Donada la motivació que va despertar aquest tema, els alumnes ho han viscut d’una manera molt propera, implicant-se molt en la seva realització al igual que les seves famílies. La mestra ha estat coordinadora d’aquestes inquietuds que han anat marcant el fil conductor d’aquest projecte.
L’objectiu final, que ja es va acordar amb els alumnes des d’un principi, era exposar el projecte a les seves famílies i als companys de l’altre grup de 2n.
Al llarg de les sessions de treball es van fer servir diferents tipus d’agrupament: treball individual, parelles, en petit grup i grup-classe.

