COMENCEM!

Després de les sessions teòriques posem fil a l’agulla.
Treballem al claustre, amb tècniques de treball cooperatiu, la definició i condicions mínimes que ha de complir un projecte.
Així som conscients de les parts, avaluació, competències, activitats, dimensions que es poden incloure, metodologia… és a dir, tots els principis psicopedagògics, instruments, eines , estratègies d’enesnyament-aprenentatge, materials i recursos humans , materials com temporals.
Aquest treball continua als cicles per retornar al claustre. Un cop validat pels cicles es retorna al claustre per ser compartits i, a partir d’aquí establim una línia base de treball per projectes, com a escola.
Hem decidit que els projectes treballats per a tal fi, no seran de tema lliure escollit per l’alumnat, tot i que n’hagi d’altres que ho puguin ser, per tal de facilitar les tasques prèvies de treball de recursos molt variats.
Finalment es concreta el projecte per cada nivell i tota l’escola n’és coneixedora.

JA PODEM COMENÇAR!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *