El producte final del nostre projecte ha consistit en recollir la informació recopilada en diferents formats o suports (vídeos, presentacions digitals, murals, mapes mentals i conceptuals…) per acabar d’elaborar la carpeta d’aprenentatge individual amb les activitats realitzades i també preparar l’exposició oral en treball cooperatiu per tenir l’oportunitat de comunicar als companys/es de l’escola tot allò que han après.
L’exposició oral ha estat encaminada principalment a respondre la pregunta-guia de la qual va partir el projecte i cada equip de treball va seguir el següent guió:
GUIÓ-EXPOSICIONS-GRUPS-COOPERATIUS-PROJECTE-1
Un cop cada grup de treball va sintetitzar la informació recopilada, van fer presentacions en Power Point per tenir un suport visual a l’hora de fer l’exposició oral als companys/es de classe i als nens i nenes del cicle inferior.
Prèviament a l’exposició oral, vam repartir un full d’autoavaluació perquè ells/es mateixos/es es poguessin avaluar i fossin conscients dels ítems que tindríem en compte per posar la nota d’expressió oral.