Diari d'un treball per projectes – Institut Joan Solà – 3r ESO
- Cercar informació turística, natural i sòciocultural de diferents fonts i analitzar-la críticament.
- Seleccionar la informació trobada i sintetitzar-la correctament en català, castellà i anglès.
- Difondre informació mitjançant presentacions.
- Valorar els pros i els contres de les diferents candidatures de viatge.
- Elaborar propostes econòmiques de finançament.
- Calcular les despeses del viatge i ajustar-les a un pressupost concret.
- Defensar oralment els arguments a favor d’una candidatura.
- Comprendre les regles del joc democràtic i les seves implicacions morals.
- Treballar cooperativament tot respectant les idees dels altres.
- Adquirir autonomia personal per resoldre una situació problemàtica.
- Connectar els aprenentatges acadèmics amb el món global.
- Ús de la llengua catalana, castellana i anglesa per comunicar-se amb el país de destí.
- Dissenyar activitats curriculars relacionades amb el medi del destí.