Diari d'un treball per projectes  –   Institut Joan Solà – 3r ESO 
			
						
									
							
			
								
			
			
	
	
		
			
				
					
					
	
	
		
- Cercar informació turística, natural i sòciocultural de diferents fonts i analitzar-la críticament.
 
- Seleccionar la informació trobada i sintetitzar-la correctament en català, castellà i anglès.
 
- Difondre informació mitjançant presentacions.
 
- Valorar els pros i els contres de les diferents candidatures de viatge.
 
- Elaborar propostes econòmiques de finançament.
 
- Calcular les despeses del viatge i ajustar-les a un pressupost concret. 
 
- Defensar oralment els arguments a favor d’una candidatura.
 
- Comprendre les regles del joc democràtic i les seves implicacions morals.
 
- Treballar cooperativament tot respectant les idees dels altres. 
 
- Adquirir autonomia personal per resoldre una situació problemàtica.  
 
- Connectar els aprenentatges acadèmics amb el món global.
 
- Ús de la llengua catalana, castellana i anglesa per comunicar-se amb el país de destí. 
 
- Dissenyar activitats curriculars relacionades amb el medi del destí.