METODOLOGIA

Mitjançant el treball en petits grups i de manera autònoma, cercaran informació utilitzant les TIC com a recurs principal. L’objectiu serà elaborar, primerament, un lapbook físic per fer la presentació oral al grup classe i finalment crear un kahoot en anglès, per compartir amb els alumnes de Polònia.

Durant el procés els alumnes tindran al seu abast els criteris d’avaluació, utilitzant diferents instruments, de coavaluació i d’autoavaluació, per anar verificant l’èxit del procés.

Els passos a seguir seran:

1r Pas: Llançament del repte.

Es farà la presentació de les fotos del viatge a Polònia de les mestres de 6è i l’explicació de la motivació per part dels alumnes de Polònia per saber més coses sobre el nostre país.

2n Pas: Crear grups de treball i repartir les ciutats triades per desenvolupar.

3r Pas: Cercar informació per fer una presentació oral mitjançant un lapbook. De cada ciutat hauran de buscar la segënt informació:

  • Localització geogràfica.
  • Clima.
  • Llocs d’interès.
  • Tradicions culturals.
  • Gastronomia.

4rt Pas: Mitjançant la informació obtinguda de cada ciutat, elaboraran un kahoot en anglès per compartir amb els alumnes de Polònia.

 

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *