El nostre jardí botànic (Metodologia)

Per portar a terme el nostre projecte es faran sis grups de cinc alumnes per cada grup / classe. Cada membre tindrà un rol diferent que anirà canviant: secretari, coordinador, controlador del temps / to de veu  / material…, portaveu i observador. És important que els alumnes coneguin quines són les seves funcions. Al llarg del projecte es realitzaran activitats on es treballarà individualment, en parelles, en equips i en gran grup. Es duran a terme activitats individuals, en parelles, en equips i també en gran grup.

El projecte està dividit en diferents parts, repartides en 8 sessions que es duran a terme del 21 al 25 de maig.

L’alumnat començarà el projecte emplenant una graella de proposta i seguiment de la sessió de treball on posaran què cal fer, el temps que necessitaràn, com es repartiran les tasques i quina feina els ha faltat per fer en acabar la sessió.

Farem ús de tres mètodes per a avaluar: l’Autoavaluació, la Coavaluació i finalment l’avaluació de  l’alumnat pel professorat  mitjançant rúbriques en les quals es tindran en compte els diferents indicadors establerts.

Exemple agrupament

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *