Per portar a terme el nostre projecte es faran sis grups de cinc alumnes per cada grup / classe. Cada membre tindrà un rol diferent que anirà canviant: secretari, coordinador, controlador del temps / to de veu / material…, portaveu i observador. És important que els alumnes coneguin quines són les seves funcions. Al llarg del projecte es realitzaran activitats on es treballarà individualment, en parelles, en equips i en gran grup. Es duran a terme activitats individuals, en parelles, en equips i també en gran grup.
El projecte està dividit en diferents parts, repartides en 8 sessions que es duran a terme del 21 al 25 de maig.
L’alumnat començarà el projecte emplenant una graella de proposta i seguiment de la sessió de treball on posaran què cal fer, el temps que necessitaràn, com es repartiran les tasques i quina feina els ha faltat per fer en acabar la sessió.
Farem ús de tres mètodes per a avaluar: l’Autoavaluació, la Coavaluació i finalment l’avaluació de l’alumnat pel professorat mitjançant rúbriques en les quals es tindran en compte els diferents indicadors establerts.