AVALUACIÓ DEL PROJECTE DELS INVENTS

Per realitzar l’avaluació dels projectes utilitzem rúbriques.

És essencial que l’alumne participi en el seu procés d’avaluació. L’autoavaluació i la coavaluació esdevenen aspectes bàsics de l’avaluació formativa i formadora.

La rúbrica utilitzada per realitzar la coavaluació dels company del grup ha estat la següent:

GRUP EXPERTS BON NIVELL ACCEPTABLE MILLORABLE PUNTS
3 2 1 0
TREBALL INDIVIDUAL Planifica i fa la feina que li pertoca, busca informació o l’amplia a partir de diferents fonts o fa recerques per ampliar-la i la presenta en la data corresponent. Fa la feina encomanada i la completa només si cal i no fa recerques per ampliar-la. A vegades la presenta fora de termini. No sempre presenta la feina i sovint ho fa fora de termini. No acaba les feines i per tant no les pot aportar al grup.
PARTICIPACIÓ EN EL GRUP Participa activament i fa perquè participi tothom, col·labora, respecta i no imposa les seves idees i accepta els suggeriments dels altres. Participa, col·labora i respecta els companys, però no fa perquè participi tothom, no imposa les seves idees, però no sempre accepta els suggeriments dels altres. Participa i acostuma a imposar les seves idees, li costa acceptar els suggeriments dels altres, no fa perquè participi tothom. No acostuma a participar ni a col·laborar amb els companys. Deixa que els altres facin la feina.
COL·LABORACIÓ EN EL GRUP Ajuda als companys i demana ajuda. Explica els dubtes. Discuteix (argumenta justifica) fins arribar al consens. No sempre ajuda o demana ajuda als companys i en les discussions casi sempre participa. Si que procura arribar al consens. No sempre demana ajuda i no acostuma a participar a les discussions, encara que li agrada que el grup arribi a un consens. Li costa participar i demanar ajuda. No se sent implicat per arribar a un consens.
CÀRRECS Exerceix el seu càrrec, assumint les seves responsabilitats i mostrant una actitud positiva. Intenta assumir el seu càrrec, però li costa, encara que fa per aconseguir-ho. És una responsabilitat que ha d’assumir. Només a vegades exerceix el càrrec, entén que no és suficientment responsable. No acaba d’assumir el seu càrrec, i no n’és conscient.
LA RESPOSTA Sempre explica la solució tenint en compte totes les dades del problema real. Expressa la resposta valorant el tipus de resultat i les fites de la solució que tenen sentit en el problema real. Dóna resposta al problema real reflexionant l’ordre de magnitud i les unitats de la solució. Normalment escriu una solució sense pensar en el problema real.
TOTAL

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *