L’avaluació dels nostre projecte s’ha realitzat amb una rúbrica consensuada amb els alumnes. Com a claustre criem que aquest instrument d’avaluació és una eina que ajuda a mostrar als aprenents de forma clara les expectatives (el que esperem que aprenguin) i com hi poden arribar. També és un instrument per guiar l’aprenentatge de l’alumnat, ja que els facilita l’autoreflexió i la implicació activa. A més, poden ser motivadores si orientem a l’alumnat sobre com poden millorar.
En el desenvolupament del nostre projecte hem involucrat a l’alumnat en l’elaboració, en la posada en pràctica i en la revisió de la mateixa. A l’inici del projecte vàrem consensuar avaluar el cartell publicitari, el fulletó , el pressupost desglossat i l’exposició oral.
Pel que fa a l’exposició oral cal dir que també hem involucrat als alumnes de cinquè, fent un concurs. Cada alumne ha tingut que votar:
- El viatge més complert.
- El tríptic més ben elaborat i clar.
- El cartell publicitari més atractiu.
- La millor exposició del viatge.
- El que tu triaries.
Una vegada fet el buidatge de les seves respostes hem fet l’entrega dels premis.