Primer pas:
Posar en comú els objectius i els criteris d’avaluació del projecte amb els alumnes.
Segon pas:
Durant la cerca d’informació sobre les tradicions, gastronomia i cultura de diverses ciutats de l’Estat Espanyol, l’alumnat disposava de portàtils a l’aula amb accés a internet. Ens hem adonat que el volum d’informació és massa elevat i que els hi costava prioritzar la informació més rellevant. Ens hem adonat que de cada apartat s’haurien de concretar més les preguntes.
L’alumnat s’autoavalua la cerca d’informació
Tercer pas:
Vam començar l’elaboració del lapbook, mitjançant la informació estreta i organitzant-se a partir d’esquemes. Aquesta activitat ha estat molt motivadora i s’han engrescat i implicat amb molta facilitat.
L’alumnat s’autoavalua l’expressió escrita durant l’elaboració del lapbook.
Quart pas:
Per grups van realitzar les exposicions orals. Es van coavaluar durant l’exposició.
Cinquè pas:
Elaboració del producte final, un kahoot en anglès.