Avaluació
Una vegada fetes totes les tasques proposades, cada alumne se sotmetrà a una valoració d’un tribunal que analitzarà el treball de manera individual .
La nota final serà el resultat de la valoració de:
- El seguiment del treball diari a l’aula i a casa
- El treball escrit, individual, amb totes les tasques realitzades. En aquest treball escrit s’ha d’incloure obligatòriament una carta de presentació i un Currículum Vitae (en paper) per buscar feina.
- Un vídeo currículum que visionarà el tribunal.
- Una entrevista laboral
Des de la presentació del treball l’alumnat està informat de tots els ítems que es valoraran mitjançant la rúbrica següent:
Assoliment Excel.lent
2-2,5 |
Assoliment Notable
1-2 |
Assoliment Satisfactori
0-1 |
|
DOSSIER | El treball inclou totes les parts requerides (índex, introducció, cos, conclusions, bibliografia, etc.). La redacció del treball és clara i entenedora. El text demostra un bon ús de la gramàtica (ortografia, sintaxi, puntuació, etc.). La presentació és molt bona. | El treball no inclou alguna de les parts requerides. La redacció del treball a vegades resulta dificultosa i poc fluida. El text conté algun error gramatical i ortogràfic. La presentació és correcta. | El treball no inclou moltes de les parts requerides. La redacció del treball resulta força incomprensible. El text conté molts errors gramaticals i de picat. La presentació és incorrecta. |
SEGUIMENT A L’AULA | L’alumne ha aprofitat el temps a l’aula per treballar i ho ha fet de manera molt autònoma. Ha estat col·laborador amb els seus companys. L’actitud ha estat molt bona. | Ha aprofitat la majoria del temps. Quan treballa en grup de vegades es distreu i no aprofita al màxim la classe. Actitud correcta. | Rarament ha aprofitat el temps de treball a l’aula. No treballa mentre ho fan els seus companys. Se li ha de cridar l’atenció molt sovint. |
VÍDEO-CURRICULUM | En la presentació apareix el títol, l’autor, el curs, la materia. El títol és atraient. Mostra un bon coneixement dels continguts i els expressa de manera fluida. El vídeo resulta dinàmic i atraient. S’han usat tècniques innovadores. Tècnicament està ben enfocat i res no surt de pla, no hi ha pauses injustificades. La locució respecta un volum i un ritme adequat. La música enriqueix el vídeo. | La presentació no és completa: títol, autor, curs i matèria.El títol és correcte. Mostra coneixement dels continguts i els expressa de manera correcta. La informació és correcta. El vídeo resulta interessant però podria ser més dinàmic i atraient i ser més original. Tècnicament està enfocat i la locució és correcta, no hi ha pauses injustificades. | La presentació no és completa: títol, autor, curs i matèria.El títol no és atraient. Mostra pocs coneixement dels continguts i els expressa amb dificultats. Podria ser més dinàmic i atraient i ser més original. Tècnicament vídeo molt monòton, pràcticament sense moviment de la càmera, mal enfocat o constantment fora de pla. La locució és dolenta. Hi ha pauses injustificades. El to, registre i vocabulari emprats no sempre són apropiats. |
ENTREVISTA PERSONAL | L’entrevistat saluda i s’adreça de manera decidida i amb educació a la persona entrevistadora.Li mira als ulls i està pendent de les seves preguntes i indicacions. La seva postura corporal, la seva expressió i la seva forma de vestir és l’adequada. Està capacitat pel el lloc de treball,coneix l’empresa, i sap explicar perquè està interessat i quina és la seva trajectòria acadèmica. Demostra interès per aconseguir el lloc de treball i pregunta o argumenta amb agilitat i de forma positiva quan li pregunten. Sap eludir preguntes personals. | L’entrevistat saluda i s’adreça correctament a l’entrevistador. Li costa mantenir la mirada i seguir les indicacions amb agilitat. La seva postura corporal, la seva expressió i la seva forma de vestir podria ser millorable. No està prou capacitat pel lloc de treball , l’empresa. Li costa relacionar la seva trajectòria acadèmica amb la feina sol.litada de manera coherent i justificada. Demostra un mínim interès per aconseguir el lloc de treball. Es mostra a vegades insegur i no se l’entén prou bé en les seves respostes. No sap eludir preguntes personals amb agilitat. | L’entrevistat saluda i s’adreça tímidament a l’entrevistador. No manté sempre la mirada i tampoc segueix les indicacions amb agilitat. La seva postura corporal, la seva expressió i la seva forma de vestir podrien ser millorables. No coneix prou detalls del lloc de treball i de l’empresa. Li costa relacionar la seva trajectòria acadèmica amb la feina sol·licitada de manera coherent i justificada. No demostra el suficient interès per aconseguir el lloc de treball. Es mostra insegur i no se l’entén bé en les seves respostes. No sap eludir preguntes personals amb agilitat. |