IMPLEMENTACIÓ

El projecte constarà de sis parts:

  1. Un matí arribaran els alumnes a la classe hi haurà una maleta que contindrà diverses guies de viatges, fullets informatius d’agències, 2000 euros i un calendari. A partir d’aquest material s’originarà una conversa i es proposarà als alumnes escriure un correu electrònic a una agència de viatges del poble, convidant-los a que vinguin a l’escola a explicar-nos com n’organitzen un.
  2. Paral·lelament es treballarà la tipologia textual de l’entrevista per quan vinguin a la classe. Es realitzarà l’entrevista i es farà un recull en gran grup sobre quins són els aspectes claus per organitzar un viatge cultural.
  3. Es formaran els sis grups i es repartiran els rols corresponents.
  4. Es plantejarà el late motive als alumnes Què pot visitar una parella en un viatge cultural per Espanya amb un pressupost de 2000 euros? Quines eines utilitzaries per promocionar el viatge? i es començarà a dissenyar el viatge (pressupost, visites culturals, llocs d’interès, rutes, dietes, mitjans de transport necessaris, gestió del temps…). Es dedicarà una de els primeres sessions a compartir els criteris d’avaluació i realitzar la rúbrica conjuntament.
  5. Es realitzarà el producte final: editar un tríptic en llengua catalana i dissenyar un cartell informatiu.
  6. S’exposarà als companys de cinquè les sis propostes i es realitzarà una co-avaluació.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *