La seqüència d’activitats programades es es realitzaran en els grups 2on D i 2on E per raons organitzatives.
Creació de grups (0:30).
En aquesta sessió s’estableixen grups heterogenis de 6 persones on cada grup elegeix el seu delegat i secretari de grup.
Visita al campanar 26 abril (1:30).
Els delegats i secretaris de cada grup faran la visita al campanar d’Esparreguera, on seran atesos i guiats per Josep Teruel (president de l’Associació d’Amics del Campanar d’Esparreguera) i li faran les qüestions necessàries per a elaborar una entrevista sobre la història, cura, manteniment i curiositats del campanar.
Sessió 1 (2:00). 26-4-2018.
Al començament de la classe s’estableixen els objectius i s’expliquen les tasques a assolir per a realitzar la revista producte final:
- Crear la portada amb un dibuix fet a ma i el lema “Keep calm & enjoy Esparreguera”, per darrere dibuixar el logotip de l’institut el Castell.
- Llistar els llocs d’interès d’Esparreguera amb una breu descripció (anglès).
- Redactar la transcripció de l’entrevista a Josep Teruel (català i anglès).
Es realitza regularment pels membres de l’equip impulsor el seguiment de les tasques que s’han d’assolir per tots els grups en aquesta sessió.
Sessió 2 (2:00). 2-5-2018.
Al començament de la classe s’estableixen els objectius i s’expliquen les tasques a assolir per a realitzar la revista producte final:
- Descriure el campanar i les vistes des del mirador des de d’alt del campanar amb la incorporació d’imatges (anglès i castellà).
- Identificar les mides del campanar per mitjà de descobrir les coordenades cartesianes de la seua forma i establir-lo com una tasca per a completar pel lector de la revista (anglès).
Es realitza regularment pels membres de l’equip impulsor el seguiment de les tasques que s’han d’assolir per tots els grups en aquesta sessió.
Sessió 3 (2:00). 16-5-2018.
Al començament de la classe s’estableixen els objectius i s’expliquen les tasques a assolir per a realitzar la revista producte final:
- Realitzar la secció de passatemps que inclourà: sopa de lletres en anglès amb vocabulari clau sobre el campanar i dos sudokus en nivells fàcil i difícil. Joc de les set diferències i de mots encreuats (anglès).
- Expressar un comiat apropiat per a la revista (anglès i català).
Es realitza regularment pels membres de l’equip impulsor el seguiment de les tasques que s’han d’assolir per tots els grups en aquesta sessió.
Sessió 4 (2:00). 17-5-2018.
Al començament de la classe s’estableixen els objectius i s’expliquen les tasques a assolir per a realitzar la revista producte final:
- Maquetar la revista i acabar les tasques pendents.
- Lliurament via Internet del treball fet per ordinador pujant el arxiu a la carpeta Drive compartida pels alumnes i l’equip impulsor.
Es realitza regularment pels membres de l’equip impulsor el seguiment de les tasques que s’han d’assolir per tots els grups en aquesta sessió.