Dins del dossier d’orientació que s’ha lliurat a l’alumnat trobaran una graella d’autoavaluació.
A part, el professorat comptarà amb una graella per valorar tot el procés i una rúbrica per avaluar el producte final amb els criteris d’avaluació corresponents.
Criteris d’avaluació:
- Avaluació formativa (procés d’elaboració del projecte): 50%
- Avaluació formadora (autoavaluació i coavaluació): 10%
- Avaluació final (exposició oral amb suport visual i tríptic): 40%
- Instruments d’avaluació:
- Rúbrica del treball diari.
- Bloc, amb presentació oral: 15 minuts per grup.
- Tríptic en tres idiomes (s’entrega al tribunal).
- La nota final d’aquest projecte sumarà un 10% a la nota final del PR.
VALORACIÓ
Després de fer la implementació del projecte a l’aula, la valoració és molt positiva tot i que ens hem trobat alguns inconvenients que considerem que s’haurien de tenir en compte per tal de millorar aquesta proposta.
GRUPS DE TREBALL.- La composició de grups de treball heterogenis ha estat valorada de forma molt positiva tant per part del professorat cm de l’alumnat.
GESTIÓ DEL TEMPS.
El fet de dur a terme el projecte en hores concretes va dificultar el desenvolupament d’algunes tasques. Creiem que seria més eficaç si es pogués implementar en franges de dues hores diàries durant una setmana.
També creiem que desenvolupar aquestes activitats a final de curs ha dificultat la programació de les diferents tasques.
Ens ha quedat pendent fer una valoració més acurada amb participació de l’alumnat, tot i que de forma informal l’hem fet i, en general, ha estat una valoració força positiva.