El projecte ha sigut molt curt (8 sessions), i tot i tenir una planificació amb les sessions del mateix hi han hagut imperfeccions que hem de millorar de cara al futur:
No hi ha hagut tota la comunicació suficient de cara a la continuïtat d’una sessió amb la següent. L’enllaç entre el professors no ha sigut eficient del tot.
El marc horari planificat ha estat fet de manera desigual condicionat per les hores dels professors. Pensem que és millor per la continuïtat i la qualitat del projecte considerar fer les sis hores lectives, o programar-les d’una manera homogènia.
El ritme dels alumnes i les sessions programades no s’ha aconseguit sincronitzar de manera adequada. En general, s’ha anat més lent del guió establert. Des de l’inici, es va afegir el problema de no disposar d’internet durant alguna sessió, cosa que va fer aturar el projecte en certs moments.
Hi han grups que si han aconseguit ser autònoms, d’altres no. El grau d’autonomia dels grups era desigual.
Els grups no coneixien des del principi clarament la meta del projecte i no s’havien en molts moments per on tirar.
La ratio dels grups era de 5 o 6 persones per grup. Pensem que eren massa alumnes per grup i això fa que no treballin el que cal. A més tants grups en un mateix espai feia difícil el bon ambient de treball i volum de veu emprat.
Càrrecs: la gran majoria no han sabut assolir la funció que corresponia en cada moment.
Participació: Respecte al grup E: en general molt participatius i una bona actitud. El B estava dividit, la meitat participava i dintre dels grups l’altra meitat no mostrava interès per participar-hi.
Treball en Equip: hi havien alumnes actius als grup que lideraven, i altres que no hi participaven activament.
Autonomia: Als dos grups no han sabut ser autònoms, necessitaven ajuda o guia.
L’autoavaluació dels alumnes: Veient els resultats que ens han mostrat els alumnes podem afirmar que són autocrítics amb la seva actitud de treball. En general proposen com poden millorar i aportar coses positives en el grup i en el projecte.