Avaluació

 

Una vegada fetes totes les tasques proposades, cada alumne se sotmetrà a una valoració d’un tribunal que analitzarà el treball de manera individual .

 

La nota final serà el resultat de la valoració de:

  1. El seguiment del treball diari a l’aula i a casa
  2. El treball escrit, individual, amb totes les tasques realitzades. En aquest treball escrit s’ha d’incloure obligatòriament una carta de presentació i un Currículum Vitae (en paper) per buscar feina.
  3. Un vídeo currículum que visionarà el tribunal.
  4. Una entrevista laboral

 

Des de la presentació del treball l’alumnat està informat de tots els ítems que es valoraran mitjançant la rúbrica següent:

 

 

Assoliment Excel.lent

2-2,5

Assoliment Notable

1-2

Assoliment Satisfactori

0-1

DOSSIER El treball inclou totes les parts requerides (índex, introducció, cos, conclusions, bibliografia, etc.). La redacció del treball és clara i entenedora. El text demostra un bon ús de la gramàtica (ortografia, sintaxi, puntuació, etc.). La presentació és molt bona. El treball no inclou alguna de les parts requerides. La redacció del treball a vegades resulta dificultosa i poc fluida. El text conté algun error gramatical i ortogràfic. La presentació és correcta. El treball no inclou moltes de les parts requerides. La redacció del treball resulta força incomprensible. El text conté molts errors gramaticals i de picat. La presentació és incorrecta.
SEGUIMENT A L’AULA L’alumne ha aprofitat el temps a l’aula per treballar i ho ha fet de manera molt autònoma. Ha estat col·laborador amb els seus companys. L’actitud ha estat molt bona. Ha aprofitat la majoria del temps. Quan treballa en grup de vegades es distreu i no aprofita al màxim la classe. Actitud correcta. Rarament ha aprofitat el temps de treball a l’aula. No treballa mentre ho fan els seus companys. Se li ha de cridar l’atenció molt sovint.
VÍDEO-CURRICULUM En la presentació apareix el títol, l’autor, el curs, la materia. El títol és atraient. Mostra un bon coneixement dels continguts i els expressa de manera fluida. El vídeo resulta dinàmic i atraient. S’han usat tècniques innovadores. Tècnicament està ben enfocat i res no surt de pla, no hi ha pauses injustificades. La locució respecta un volum i un ritme adequat. La música enriqueix el vídeo. La presentació no és completa: títol, autor, curs i matèria.El títol és correcte. Mostra coneixement dels continguts i els expressa de manera correcta. La informació és correcta. El vídeo resulta interessant però podria ser més dinàmic i atraient i ser més original. Tècnicament està enfocat i la locució és correcta, no hi ha pauses injustificades. La presentació no és completa: títol, autor, curs i matèria.El títol no és atraient. Mostra pocs coneixement dels continguts i els expressa amb dificultats. Podria ser més dinàmic i atraient i ser més original. Tècnicament vídeo molt monòton, pràcticament sense moviment de la càmera, mal enfocat o constantment fora de pla. La locució és dolenta. Hi ha pauses injustificades. El to, registre i vocabulari emprats no sempre són apropiats.
ENTREVISTA PERSONAL L’entrevistat saluda i s’adreça de manera decidida i amb educació a la persona entrevistadora.Li mira als ulls i està pendent de les seves preguntes i indicacions. La seva postura corporal, la seva expressió i la seva forma de vestir és l’adequada. Està capacitat pel el lloc de treball,coneix l’empresa, i sap explicar perquè està interessat i quina és la seva trajectòria acadèmica. Demostra interès per aconseguir el lloc de treball i pregunta o argumenta amb agilitat i de forma positiva quan li pregunten. Sap eludir preguntes personals. L’entrevistat saluda i s’adreça correctament a l’entrevistador. Li costa mantenir la mirada i seguir les indicacions amb agilitat. La seva postura corporal, la seva expressió i la seva forma de vestir podria ser millorable. No està prou capacitat pel lloc de treball , l’empresa. Li costa relacionar la seva trajectòria acadèmica amb la feina sol.litada de manera coherent i justificada. Demostra un mínim interès per aconseguir el lloc de treball. Es mostra a vegades insegur i no se l’entén prou bé en les seves respostes. No sap eludir preguntes personals amb agilitat. L’entrevistat saluda i s’adreça tímidament a l’entrevistador. No manté sempre la mirada i tampoc segueix les indicacions amb agilitat. La seva postura corporal, la seva expressió i la seva forma de vestir podrien ser millorables. No coneix prou detalls del lloc de treball i de l’empresa. Li costa relacionar la seva trajectòria acadèmica amb la feina sol·licitada de manera coherent i justificada. No demostra el suficient interès per aconseguir el lloc de treball. Es mostra insegur i no se l’entén bé en les seves respostes. No sap eludir preguntes personals amb agilitat.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *