El procés d’avaluació del projecte La Botiga ha estat:
- AVALUACIÓ INICIAL: a partir de la detecció de necessitats manifestades pels alumnes a la sortida al centre comercia, vàrem començar a dissenyar el projecte. Un dels criteris per al disseny d’aquest era que tingués força relació amb la realitat dels alumnes dins la temàtics de les botigues, els comerços, treball de les competències i coneixements necessaris alhora d’anar comprar productes, etc. Aquest tipus d’avaluació ens va donar peu a detectar els coneixements dels quals partien els alumnes i les necessitats formatives en relació a la temàtica,m sempre sota el criteri de foment de l’autonomia i de la participació en totes les activitats del projecte.
- AVALUACIÓ CONTINUADA: durant el desenvolupament del projecte, hem anat ajustant i segum ajustant les temàtiques, nivells, maneres de realitzar les activitats en funció dels alumnes. Per tant, el projecte la botiga i totes les seves activitats sempre estan sota modificació i adaptació tant previa com en el mateix moment de realitzar-les i així, ajustades a les necessitats i perfils de l’alumnat del SIEI. D’aquesta forma ens facilita de que l’aprenentatge sigui el més funcional, significatiu i personalitzat possible. Cal esmentar que, cada activitat que es realitza es valora en funció de: grau de participació de cada alumne, nivell dels continguts i objectius treballats, competència/es que treballen les activitats, etc,. tenint una avaluació qualitativa i evolutiva en cada moment.
- AVALUACIÓ FINAL: ja que hem implementat el projecte durant el tercer trimestre, encara no hem arribat a aquesta fase.