Mitjançant el treball en petits grups i de manera autònoma, cercaran informació utilitzant les TIC com a recurs principal. L’objectiu serà elaborar, primerament, un lapbook físic per fer la presentació oral al grup classe i finalment crear un kahoot en anglès, per compartir amb els alumnes de Polònia.
Durant el procés els alumnes tindran al seu abast els criteris d’avaluació, utilitzant diferents instruments, de coavaluació i d’autoavaluació, per anar verificant l’èxit del procés.
Els passos a seguir seran:
1r Pas: Llançament del repte.
Es farà la presentació de les fotos del viatge a Polònia de les mestres de 6è i l’explicació de la motivació per part dels alumnes de Polònia per saber més coses sobre el nostre país.
2n Pas: Crear grups de treball i repartir les ciutats triades per desenvolupar.
3r Pas: Cercar informació per fer una presentació oral mitjançant un lapbook. De cada ciutat hauran de buscar la segënt informació:
- Localització geogràfica.
- Clima.
- Llocs d’interès.
- Tradicions culturals.
- Gastronomia.
4rt Pas: Mitjançant la informació obtinguda de cada ciutat, elaboraran un kahoot en anglès per compartir amb els alumnes de Polònia.