Valoració del treball cooperatiu
Gràcies a aquest tipus d’organització, a l’aula ja no hi ha tants conflictes, sorgeixen més idees, millora el debat i també serveix per poder exposar els treballs entre els diferents equips. També podem detectar aquells/es que tenen problemes d’acceptació, altres que són tolerants, els que saben compartir i no, els que no compleixen els rols, líders que no esperaves, etc. Per millorar la relació entre els membres dels equips de treball cal abordar els temes de cohesió de grup a tutoria.
El projecte d’aquesta manera es va enriquint en opinions, diversitat , iniciativa i autonomia. Trobem que tot esdevé una tasca més competencial per als alumnes.
Valoració de l’ús del quadern d’aprenentatge
Ara que ja estem acabant el projecte, valorem molt positivament l’ús del quadern, perquè :
- Facilita l’organització als alumnes amb dificultats en aquest aspecte.
- Permet, en tot moment, tenir una visió global del procés.
- Esdevé una eina molt personal, motivadora i valuosa per als infants.
- Es crea un lligam entre la família i l’escola (de tant en tant els nens i nenes porten la llibreta a casa per explicar el procés).