Tota la informació aportada per l’alumnat, s’ha anat afegint tant al mapa conceptual penjat a l’aula, com a la carpeta d’aula. Tant un recurs com l’altre ha estat molt visual i en tot moment ha estat a l’abast dels infants.
La carpeta d’aula amb l’ajuda de la mestra, es va dividir en els 5 temes a treballar i a mida que portaven la informació l’anàvem arxivant i amb la reflexió es confegia una elaboració amb imatges i dades rellevants, escrit i redactat en tot moment pels infants.
Cada dos sessions d’una pregunta treballada, emplenàvem una fitxa de reflexió sobre “què hem après avui”? per fer un seguiment del que els infants anaven interioritzant.
Per una altra banda, el mapa conceptual també s’anava modificant i actualitzant a mesura que arribava la informació, sempre amb imatges, de manera molt visual. Si alguna imatge era errònia, servia com a eina d’avaluació per reflexionar sobre els conceptes previs que ja teníem.