Rúbriques i criteris d’avaluació Projecte “Saps on ets?” Ins Camps Blancs

Les rúbriques que es van emprar per fer les autoavaluacions i avaluació del professorat en la primera i segona fase del projecte va ser la següent:

Els alumnes s’autoavluaven i coavaluaven (als companys dels seu grup) mitjançant un formulari de Google gràcies a l’eina CoRubrics, que contenia aquests ítems.

També feien una avaluació del producte final dels altres grups emprant la següent graella:

La tercera fase del projecte (el Treball de Síntesi) es va avaluar diferents, ja que no hi havia autoavaluació ni coavaluació, sinó que avaluaven diàriament el rpofessorat a l’aula, i després avaluaven els professors que formaven el tribunal del grup. Que és com s’estava fent fins aquesta any al Centre. Per a l’any vinent ja s’incorporarà una autoavaluació i coavaluació per al Treball de Síntesi.

Els criteris d’avaluació d’aquesta tercera i última fase són els següents:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *