IMPLEMENTACIÓ

El primer pas que vam fer, va ser fer un buidatge dels coneixements previs dels alumnes on cadascú deia el que sabia o intuïa a partir de la foto triada.

A partir d’aquest buidatge van començar a sorgir dubtes sobre coses que no sabien i tenien interès per conèixer. D’aquests dubtes vam confegir les preguntes concretes dels temes que volien saber.

Cada taula, mitjançant el debat, es va posar d’acord per triar una única preguntar a treballar. En van sorgir 5, una per taula:

  • Com mengen i què mengen
  • Perquè tenen ulls allargats
  • Com és una família a la Xina
  • Com és la Xina
  • Com vesteixen a la Xina

Durant un període de mes i mig els alumnes van estar portant informació i resposta a la pregunta que havia tocat a la seva taula. Conforme aquestes respostes arribaven, prèviament treballades a casa, els infants feien una explicació a la resta de companys. Un cop feta aquesta explicació la taula en concret s’encarregava de plasmar aquesta informació per afegir-la a la carpeta d’aula.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *