Aquest curs el grup impulsor hem reprès la nostra tasca convidant als mestres nous a valorar el document que vam elaborar el curs anterior sobre el treball per projectes. Aquest document pretenia reflectir com entén la nostra escola aquesta manera de treballar i per tant, havia de facilitar una implicació més ràpida de la gent nova en aquest procés d’aprenentatge. La valoració del document inclou la possibilitat de fer els canvis que calgui per fer-lo més entenedor i millorar-lo.
Estirant aquest fil, ens ha semblat que havia arribat el moment de documentar el projecte d’enguany, “L’esport ens mou”, posant especial èmfasi en la formulació de la pregunta que li dona el tret de sortida i en alguns instruments avaluatius com són les bases d’orientació i la carpeta d’aprenentatge. És per això que el nostre pla de treball gira al voltant d’aquests eixos.
Ens ha semblat convenient també intervenir en una aula de cada cicle per tal que la documentació inclogui diferents moments evolutius. La nostra organització contempla el cicle dels petits (P3, P4 i P5), dels mitjans (1r, 2n i 3r) i dels grans (4t, 5è i 6è). Per tant, intervindrem a P3, a 1r i a 4t.
Anirem compartint amb el claustre i amb la xarxa, totes les nostres reflexions i actuacions, amb la finalitat d’avançar junts i marcar-nos nous reptes.