AVALUACIÓ

L’observació ha estat una eina bàsica en l’avaluació dels infants durant tot el projecte, tant en el procés com en el resultat final.

Al començament vam fer una avaluació inicial a nivell oral per veure el punt de partida.

Durant el procés, l’observació individual ha estat una bona font d’informació. També la realització de les diferents activitats i la posada en comú ha servit per anar veient els coneixements adquirits.

La preparació de l’exposició als companys va servir per avaluar el fet de saber organitzar els coneixements i explicar-los de forma ordenada i entenedora.

Finalment, vam utilitzar rúbriques per veure si el projecte els havia agradat o no (P3, P4 i P5) i per veure el nivell de coneixements (P5).

Durant el tercer trimestre, en les colònies, hem tingut evidències de tots els coneixements assolits ja que els han tornat a recuperar i han sapigut aplicar-los a situacions noves i reals.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *