La primera eina que vàrem utilitzar per poder fer l’avaluació del projecte, fou l’observació directe de cada alumne/a per part del seu/va mestre/a de la tasca duta a terme durant cada dia que va durar el projecte. Es va avaluar: participació, elaboració i execució de les tasques encomanades per a cada un d’ells. També es va valorar si col·laborava amb el petit grup de treball ja que va ser la manera escollida de treballar, sobretot els alumnes a partir de cicle mitjà i de cicle superior (petit grup). Als alumnes de cicle inicial i educació infantil no els vàrem avaluar les tasques de petit grup perquè la feina va ser col·lectiva o individual però sempre en el marc del grup-classe.
També es varen autoavaluar mitjançant unes rúbriques realitzades pels mateixos alumnes de l’escola.
Cada tarda fèiem el diari de la jornada, (una llibreta on recopilem les diferents activitats realitzades al matí) on explicàvem quines activitats havíem dut a terme el matí, quina ens havia agradat més, quina feina avia fet cadascú. El diari ens servia també d’avaluació individual.
Els mestres també vàrem preparar unes rúbriques que eren útils per a l’avaluació.