METODOLOGIA

METODOLOGIA

Hem utilitzat una metodologia globalitzada, on els alumnes han estat els protagonistes del seu propi aprenentatge, un aprenentatge significatiu on constantment han replantejat hipòtesis i s’han formulat noves preguntes a mesura que el projecte avançava. Han après a aprendre a aprendre, a saber buscar una bona base científica que els ha permès a ser crítics, i a saber tolerar les diferents maneres de veure les coses.

LES ACTIVITATS: Totes les han viscut en primera persona. Ells han estat els protagonistes.

EL TREBALL: individual, en grups cooperatius i barrejats amb els altres dos quarts. Hem treballat en diferents llocs, carrers, muntanyes, aula, utilitzant les noves tecnologies,…

RECERCA D’INFORMACIÓ: a través de diferents fonts ( fonts històriques biblioteca, ruta pel casc antic de Torelló,..) han après a buscar, seleccionar, contrastar, comparar diferents informacions d’ells mateixos a través del diàleg, la tolerància, el saber escoltar, el saber esperar,…

MOTIVACIÓ: extraordinària.

PERQUÈ?

Perquè han estat ben atesos (diversitat), han desenvolupat la seva autonomia, han après a respectar-se mútuament, a ser solidaris i a treballar en grup. Han obtingut més confiança en ells mateixos tenen més autoestima. Han connectat moltíssim amb la realitat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *