Els temes dels projectes d’aquest curs els vam acordar a finals del curs passat. Vam pensar que per ser el primer any que treballaríem per projectes seria més fàcil tenir-los pensats.
TROBADA (tutores i especialistes que entren a quart)
La segona quinzena de setembre dins l’hora de coordinació de projectes que tenim, ens vàrem reunir totes per fer una primera pluja d’idees. Les tutores vàrem dir quines eren les activitats que teníem pensades i els especialistes van anar veient de quina manera ells també podien intervenir per tal que tot quedés ben lligat.
Vam el.laborar una graella (setmanes, assignatures i activitats) per anar omplint els dies i anar-hi posant les activitats. És cert que ens vam marcar uns objectius, però el que teníem molt clar era que els alumnes, havien de ser els protagonistes i els agents actius de tot el procés.
PREGUNTA
Què en sabem de Torelló?
Els alumnes van anar dient coses,…però per endinsar-nos en la història de Torelló ho vam fer a partir de la “línia del temps”. La seva pròpia “línia del temps”. Primera activitat: Contestar un qüestionari personal d’ells i de la seva família.