L’avaluació es va realitzar a través de la recollida i anàlisis de dades (observació, enregistrament de vídeos, rúbriques,…)
AVALUACIÓ DEL PROCÉS:
L’avaluació del procés va començar un cop els nens van estar en grup. Es va tenir en compte el procés de recerca d’informació, l’elaboració de l’experiment i les conclusions que es van extreure d’aquest.
Els mestres tenien una graella de registre amb els diferents criteris d’avaluació observables.
AVALUACIÓ DE LES EXPOSICIONS ORALS:
Durant aquest projecte es va decidir avaluar les exposicions orals ja que vam creure que era una bona manera de veure com expressaven tot allò que havien fet i après. Vam utilitzar diferents eines:
- Rúbrica d’avaluació de les exposicions a nivell individual per part dels mestres.
- Coavaluació de les exposicions dels nens mitjançant una rúbrica, cada grup avaluarà l’exposició grupal dels companys de classe.
- Rúbrica d’autoavalaució dels alumnes.
- Valoració dels pares de les Jornades finals mitjançant la mateixa rúbrica utilitzada a l’aula.