Després de tanta organització, preparació de materials, anades i vingudes, descobertes, fotos, … ha arribat el gran dia!
Cada mestre de l’equip impulsor juntament amb un mestre/monitor de l’Escola Suris, s’encarrega d’un grup de participants on hi ha nens de 2n de les dues escoles. Els nens de 3r estan a la seva ubicació de la gimcana juntament amb un familiar voluntari que els acompanyarà a les diferents explicacions de l’equip.
Comença la gimcana i cada grup comença per una ubicació diferent de l’itinerari. A cada lloc d’interès hi ha un equip de nens que ens expliquen la peculiaritat/història del lloc, ens fan fer una activitat i després hem de buscar un codi QR que enllaça al pròxim punt del mapa on hem d’anar.
Tots els equips estan molt ben preparats, les seves explicacions són molt adequades i entenedores. Estem descobrint coses del municipi que no coneixíem igual que l’actitud dels diferents equips d’investigació en el desenvolupament de la jornada.
Finalitzar tots junts aquesta gimcana a les Set Fonts amb la sorpresa dels Caramellaires de Sant Julià ha resultat molt gratificant i emocionant. Ho valorem molt positivament!