Els alumnes de tercer, a partir de les preguntes formulades pels alumnes de l’escola Suris, van investigar on es podien dirigir per resoldre totes les qüestions.
Això ens va portar a mobilitzar-nos per demanar ajuda a diferents persones, establiments i òrgans del nostre municipi.
Els propis alumnes van demanar visita per via telefònica a:
- El veterinari (entrevista personal)
- Secretària de l’Ajuntament per concretar visites https://photos.app.goo.gl/jMq1m6lCXn6sEQAr1
- El CAP
- El regidor de cultura (entrevista personal)
- El regidor d’urbanisme (entrevista personal)
- El regidor de medi ambient (entrevista personal)
- L’encarregat del punt jove (entrevista personal)
- El municipal del poble (que va venir a l’escola)
- El president del futbol (entrevista personal)
- Els bombers de Vic (consulta telefònica)
- L’Alcalde (entrevista personal) https://photos.app.goo.gl/F94jnkDF9SPKyY1P2
Es van organitzar per grups per tal de realitzar les visites.
Els Mestres del grup impulsor vam cedir hores de treball personal per poder cobrir a la resta del grup en aquestes franges.
No tots els contactes van poder-se realitzar només via alumnes. Així dons, va ser important la xarxa del propi municipi per aconseguir col·laboracions amb la gimcana:
- L’ajuntament va pagar les hores i el material de la ceramista que ensenyava a treballar la terrissa el dia de la gimcana.
- La mestra de música de l’escola es va posar en contacte amb el president dels Caramellaire per poder comptar amb la seva presència.
Així doncs, la xarxa de mestres, la xarxa de famílies, la xarxa del municipi ha estat bàsica per enriquir el nostre projecte.