IMPLEMENTACIÓ DEL PROJECTE

A partir de la situació inicial del nostre projecte sota el títol “De la novel.la al llenguatge audiovisual!”, l’alumnat buscarà i gestionarà com vol que sigui el seu producte final, i és obvi que hi haurà molta diversitat en el producte ja que tenim diferents grups.

Hem organitzat el projecte en tres fases:

Fase de presentació i recerca d’informació (1r trimestre)

  • Presentació de l’optativa: organització, metodologia, activitats a realitzar i fases i, criteris d’avaluació.
  • Desenvolupament de l’activitat a l’entorn de la lectura de la novel·la/conte: fer recerca d’autors, temàtiques, interessos literaris per acabar escollint una novel·la que els vingui de gust. Lectura de la novel·la per part de tot el grup.
  • Elaboració dels documents de treball: resum del llibre, adaptació a guió literari, storyboard, guió tècnic, desglossament…
  • Familiaritzar-se i documentar-se sobre el llenguatge del món de la producció audiovisual: fases de pre-producció, producció, post-producció i distribució.
  • Rúbriques de coavaluació i autoavaluació.
  • Entregar la primera part de la carpeta d’aprenentatge amb els documents anteriorment citats i les activitats proposades.

 

Fase de desenvolupament  (2n trimestre)

  • Identificació dels documents necessaris per la gravació.
  • Elaboració dels documents de producció: Pressupost estimat, calendarització i ordres de gravació.
  • Fer el càsting d’actors, recerca del material, atrezzo i localitzacions necessàries.
  • Gravació.
  • Rúbriques de coavaluació i autoavaluació.
  • Entregar la segona part de la carpeta d’aprenentatge amb els documents anteriorment citats i les activitats proposades.

 

Fase d’execució i presentació (3r trimestre)

  • Selecció de la música, de l’estètica del vídeo…
  • Tasques de post-producció del curtmetratge.
  • Difusió del vídeo: tràiler, xarxes socials distribució del curtmetratge: canals, concursos.
  • Exposició i presentació del seu curtmetratge a l’aula.
  • Rúbriques de coavaluació i autoavaluació.

Entregar la tercera part de la carpeta d’aprenentatge amb els documents anteriorment citats i les activitats proposades i el curtmetratge acabat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *