Valorem com han funcionat els jocs durant la setmana.
En general tots els nens han anat jugant a les diferents propostes i estan contents de com han anat.
Algú es queixa que quan juguen al VIP o a algun joc d’amagar-se, molts companys s’amaguen als lavabos.
Als lavabos no podem jugar perquè podem molestar altres nens i nenes que volen anar a fer pipí i d’altra banda ens podem enganxar els dits amb les portes.
El problema és que al pati no hi ha LLOCS PER AMAGAR-SE.
Què podem fer?
Un alumne proposa muntar cabanes per amagar-nos a dins.
Qui farà aquestes cabanes?
Van dient idees: els mestres, els alumnes, els pares (hi ha algun pare fuster, llauner…)
Al principi els grans de 6è s’ofereixen per fer un espai per amagar-se, però els altres cursos també ho volen fer i acabem decidint que cada curs muntarà una cabana diferent.
Com podem fer les cabanes?
Van dient idees: amb taules, branques, caixes, robes, cordes, fulles….
Es proposa que cada grup classe pensi un manera de fer una cabana, estructura, material… i el proper dia la posem en comú.
Algú veu que les caixes de cartró si les deixem al pati i plou es mullarien. Busquem una solució: quan entrem del pati podem entrar els cartrons al gimnàs, això mateix podriem fer amb les taules.
Els delegats presentaran la proposta al grup classe i en parlaran quedem que pel proper divendres portaran idees consensuades amb el grup i la tutora de maneres de fer cabanes per amagar-se al pati.