A principi de curs, per acord d’escola, es va establir un horari de 9 hores setmanals de treball per projectes a l’aula i una hora setmanal de coordinació. Al mateix temps hi ha un model unificat de programació perquè tots els projectes quedin recollits.
A nivell d’educació infantil vam proposar el tema dels “Animals del bosc”. Pel setembre, a les diferents classes, els alumnes van triar quin animal volien conèixer. I aquest va ser el nom de cada classe i un els principals eixos motivadors del projecte trimestral.
En les primeres coordinacions ens vam marcar els objectius generals (de treball, ambientació…) i vam decidir el producte final adequant-lo als diferents nivells.
Vam acordar una activitat inicial per tal de motivar els nens i nenes i veure quins interessos tenien. No vam definir la resta de les activitats perquè cada classe anés construïnt el seu propi projecte.
Per poder observar l’hàbitat dels diferents animals del bosc treballats vam decidir fer una sortida de natura.
Vam fer participar a les famílies convidant-los a fer les seves aportacions.